Stránky

štvrtok 2. októbra 2014

Troubles with hair.....

   Vami milovaný zemiak, Potato, dnes urobil zásadné rozhodnutie. Už takmer dva roky si vlasy nechávam často upravovať vlasy. Počas tých dvoch rokov, plných farbenia a žehlenia je vidieť škodu na vlasoch. Konce sú rozštiepené a vlasy celkovo vyzerajú ako slama. Doslova. Skúšala som všetky šampony, ktoré sľubovali zdravšie vlasy, oslnivý lesk a neviem čo ešte, no ani jeden nezabral. Zbytoční nervy. A peniaze. Moja babka je kaderníčka, tak som utekala pre radu k nej. Skúsená babka sa s tým nekašľala a odporučila mi jeden šampon. Obyčajný žihľavový. Musím vám povedať, že šampon, za ktorý dáte jedno euro (a je tam až liter) fakt pomáha!
   No nie o tom som chcela. Len som vám chcela oznámiť, že moje zničené vlasy idú preč. Nebudem ich trápiť, preto sa dám ostrihať. Síce som to zvažovala dlho, no inak sa nedá. Ved aj tak, vlasy dorastú.
   Tentokrát som inšpiráciu v strihu čerpala od mojej obľúbenej herečky, Ashley Benson. Tuším, že v piatej sérií Pretty Little Liars sa objavila s krátkymi vlasmi a práve tento účes si od nej požičiam.
   Prajem krásny večer!
Potato ×××

2 komentáre:

  1. Oh, Ashley :3 naj naj naj najviac! Síce neviem, ako vyzeraš, bude to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dlhé vlasy sú pre dievčatká, krátke pre ženy!

    OdpovedaťOdstrániť