Stránky

nedeľa 12. októbra 2014

The Potato Diaries

...áno, možno som čakala, že to bude znieť tak zaujímavo, ako TVD. Blbé, že to tak nie je. Takže ahojte, dievčatá a chlapci (a neviem, kto blog ešte číta). Rozhodla som sa pre dôležitú vec. Vzhľadom na to, že mám vtipný život, dostala som skvelý nápad! Tuturuuu, môj denník! Juhúú, viem, že sa tešíte.
   Neviem, či mám začať, akože milý denníček....asi nie, príde mi to trápne, americké. No, takže. V prvom rade sa chcem ospravedlniť za týždennú neaktivitu (aj za spoluautorku, ktorá síce ešte stále nič nepridala) z jedného dôležitého dôvodu. Škola. Z nemeckého jazyka ma tento týžden čakal prvý sloh, ktorý som však zvládla NAD očakávania. Okrem toho som v stredu oslavovala narodeniny (takže blahoželajte). Čo sa týka darčekov, klasika. Dá sa povedať, že jediná osoba v našej rodine, ktorá niekomu nedaruje na sviatok peniaze som JA. Takže len peniaze, so známou frázou - Kúp si čo chceš, ale cigarety nie. Dobre, dobre, ako chcete.....aj tak som si ich kúpila. A čo, moje prachy, moja vec. So zvyškom som sa rozhodla hospodáriť lepšie. Všetko miniem na jednú, poriadnú vec. Vlastne dve, ako sa to vezme. Topánky (aké prekvapenie).

Vlastne to nie je ani šok, že si kupujem nové Jordan botičky. Kto ma pozná, vie, že by som si kúpila toto.
   Tento model sa mi veľmi páči. A okrem toho, nevidela som ich ešte na nikom, takže môžem byť kľudná. Aj Air Max, ktoré mám, nemá zatiaľ nikto. Zatiaľ. :D
  Ja na dnes končím, prajem vám peknú nedeľu. :)
P.S. Túto tortu mi urobila mamka (tiež som neverila)
Potato ××

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Až som neverila, že tú tortu upiekla mamka. Bola som v tom, že jej zhorí aj voda. :D

      Odstrániť