Stránky

nedeľa 12. októbra 2014

Giveaway no. 1

  Ahojte baby, určite ste si mysleli, že tento blog bude bez giveaway. No boli ste na omyle. Ako som tak ležala, rozmýšľala som nad tým, ako trošku tento blog zviditeľním. Ako prvé ma napadlo giveaway.
   Nedávno som si objednávala veci z jednej stránky a prišiel mi aj náhrdelník, ktorý som sa rozhodla venovať tu. Ved ktorá z vás nedostáva rada veci len tak? Podmienky nebudú nijak zložité.
-Stačí sledovať tento blog. :-)
Áno, to je všetko. No ak chcete svoje šance zvýšiť, zdieľajte toto giveaway na svojom FB, prípadne na blogu a do komentu dajte link.
Na víťazku čaká ešte jeden malý bonus.
   A ak nevyhráte, nič sa nedeje. Pre tri dievčatá, ktoré nevyhrajú mám darčeky taktiež! Takže ak chcete vyhrať, viete, čo máte robiť. ;)
 Žrebovať budem ja, 20.10.
P.s. Do komentu napíšte z akého účtu blog sledujete + kde zdieľaš.
Potato ××


2 komentáre:

  1. skoda ze sa prave takto musite zviditelnovat. na uspesnych blogoch spamovat linkom na vlastny giveaway :-(
    martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ťa to pohoršilo, prepáč. :-) Budem však veľmi rada, ak sa zapojíš.
      Potato

      Odstrániť