Stránky

pondelok 13. októbra 2014

...big booty, alebo ako na krásny zadok

   Povedzme si to úprimne. Ktorá z nás by nechcela krásny, pevný a guľatý zadok? Ako Nicki v Anaconda klipe. Alebo JLo a Iggy v Booty. Všetky ho chceme! Ak vám chlap povie, že si na vás prvé všimol vaše krásne modré oči, pravdepodobne to nie je pravda. Určite ho zaujali prsia. A ak sa naskytla možnosť, tak aj váš zadok. Myslíte ai, že sa nemáte za čo hanbiť? Pozrite si tento obrázok a zamyslite sa, v ktorej skupine ste.
Doteraz ste si mysleli, že váš zadok prekoná všetky, že? Prepáčte. :D

   Ja vám dnes ukážem cviky, podľa ktorých sa riadim ja sama. Poviem vám, zadok sa mi cvičí omnoho ťažšie, no po pol roku vidieť výsledky! Samozrejme, cvičte pravidelne, pretože ak sa na to vykašlete po týždni, ani sa vám neoplatí začínať.
   Budem rada, ak mi pošlete vaše premeny. Budem mať dobrý pocit, že som vás k niečomu dokopala! :)

Potato ××

1. Drepy - bez nich to jednoducho nejde. Ale taktiež to nejde iba s nimi. Určite ste na FB videli známu challenge, kde si počas každého cvičenia pridáte 10 drepov. Blbosť! Skôr či neskôr vás začnú bolieť kolená, takže s mierou dám! :))

2. Výpady - taktiež veľmi dôležitá čast work out. Nohu, ktorú dáte pred seba, musíte mať v pravom uhle, inak vám to je prd platné.

3. Wall sit - stačí sa oprieť o stenu, rozkročiť nohy do pravého uhla a so vzpriameným chrbtom držať. Čím dlhšie vydržíte, tým lepšie.

   Pridávam pár motivačných foto a moje work outs! Držím vám palce baby. Ak si vás Nicki nájme do Anaconda part II. myslite na moju maličkosť! ;)






1 komentár:

  1. Teda zadek jako Nicki bych radši nechtěla, ale je pravda, že kulatý zadek je základ. Já se na něm snažím makat hlavně těmi dřepy a musím říct, že je to nejúčinnější cvik :)) denně jich ale dělám více než je v této výzvě ;)

    OdpovedaťOdstrániť