Stránky

sobota 27. septembra 2014

Faux pas? A možno nie...

Zdravím vás. Napadlo ma, že dnes vám tu napíšem niečo o fashion faux pas. Myslím si, že ide iba o vec názoru. Nie každému sa páči to, čo sa páči práve tebe. Začala by som asi legínami, ktoré sa často nosia ako nohavice. Podľa mna je nosenie legín miesto nohavíc úplne v poriadku. Ok, samozrejme to nie je v poriadku, ak tvoje nohy pripomínajú dve klobásy. Možno sa rozhodneš, aj napriek nie zrovna ideálnej postave, vytiahnúť zo skrine legíny...vedz, že riskuješ to, že sa v sekunde premeníš na jaternicu. Nič v zlom dámy, je to čisto môj názor. Takže späť...legíny ako nohavice sú úplne v pohode. Ak sa v tom cítiš pohodlne, nerieš pohľady a kecy iných, a kľudne si ich na seba daj. Čo sa mna týka, uprednostnujem legíny. Nohavice nie sú veľmi pohodlné (MÔJ NÁZOR). Najčastejšie mám na sebe obyčajné čierne legíny, ku ktorým si dokombinujem hocičo. Či už športové tričko, elegantnú blúzku alebo obyčajný top.


   Taktiež sa často riešia ramienka od podprsenky. Hlavne tie neviditeľné. Myslím si, že ide o klamstvo! Ramienka sú dosť viditeľné :( hlavne ak sa nepríjemne zarežú do kože. Dievčatá, ak si chcete zachovať hrdosť, kúpte si podprsenku bez ramienok.

   Bratia českí sú po svete známi tiež vđaka maxi trapasu. Ponožky v sandáloch...toto si môj komentár ani nezaslúži. Fakt škoda reči. Ale napríklad také vysoké ponožky v teniskách sú úplne v pohode. Najčastejšie vídam ponouky HUF s motívom marihuany, ktoré sa mne veľmi páčia. Niekedy sa oplatí zariskovať. :)

   Dievčatá, otázka na vás. Začali by ste baliť chlapa, ktorý ma nohavice niekde pod kolenami a trčia mu jeho krásne, pruhované trenky? Pochybujem.

   Niekto považuje za Fashion Faux Pas napríklad nohavice s nízkym sedom (sracáky) alebo crop tops. Ja osobne si myslím, že tieto dva kúsky sú úplne v poriadku. Crop top sa samozrejme nehodí každej dievčine (tak ako legíny). Ak máš krásne, ploché bruško, na ktorom si makala celý rok, nehanbi sa a ukáž ho! Čo sa týka nohavíc, ok. Pozor však na to, aby si sed neťahala za sebou. Nikdy to netreba prehánať.


   Prajem krásny víkend.
Potato ××
P.S. čoskoro čakajte Giveaway, máte sa na čo tešiť. Komenty prosím.

1 komentár:

  1. S legínami s tebou úplne súhlasím! inak nechceš pridávať aj nejaké fotky tvojho oblečenia a tak?

    OdpovedaťOdstrániť