Stránky

nedeľa 28. septembra 2014

Ako na krásne a ploché bruško ?

   Ahojte, prajem vám krásnu nedeľu! Ked som rozmýšľala nad témou dnešného príspevku, napadlo ma niečo, s čím budete spokojné všetky. Ved ktorá z nás by nechcela ploché brucho, za ktorým sa bude v lete otáčať nie jeden chlap? Chcem, aby ste vedeli, že tento článok je vytvorený čisto z vlastných skúseností. Ja osobne som začala cvičiť pred dvoma rokmi a už po pár mesiacoch som zbadala, že brucho je krajšie. Dokonca sa mi začali vytvárať kocky :D . To ma však nezastavilo a po prvom pol roku cvičenia som so sebou bola tak spokojná, že som sa rozhodla si svoj pupok skrášliť piercingom. V cvičení som pokračovala, a aj pokračujem nadalej. Nedávno som k bruchu pridala aj cviky na zadok a nohy a výsledok na seba nenechal taktiež dlho čakať. Takže ako? Idete do toho?
   V prvom rade je potrebné chcieť. Neexistuje výhovorka ako Urobím to zajtra. Poznám to, zajtra si povieš to isté, a neurobíš to nikdy. Čo sa mna a posilovne týka, nikdy som ešte v žiadnej nebola a zistila som, že to ani nie je potrebné (pre mna). Niekedy stačí aj málo. Napríklad pripojiť sa na net, napísať do Google cviky na brucho a podobne, dať vyhľadať obrázky a podľa nich cvičiť. Pridám tu obrázky, podľa ktorých cvičím brucho ja a ktoré sa už osvedčili. Kto vie, možno vám nejaké budú vyhovovať. Myslím si, že základom cvikov na brucho sú slávne brušáky. Áno, je to pravda. No brušáky vám vypracujú len vrchnú časť brucha-pod prsiami a cca nad pupok. Čo s tou spodnou? Ved hádam nechcete mať štyri kocky na bruchu a aby vám zvyšok ovísal. Na spodnú časť odporúčam nožnice (môj názov). Stačí, ak si ľahnete na chrbát, nohy a trup (aj s hlavou) dvihnete (na zemi ostane len zadok) a nohami budete vo vzduchu strihať (cez seba).
   Nebojte sa, cvikov tu budete mať dosť. Nesmieme však zabúdať na kardio cvičenie. Stačí si ísť napríklad zabehať, prípadne ísť do fitka na orbitrek alebo stacionárny bicykel.
   Ked už sa dostanete do tempa, ktoré vám vyhovuje mám ešte dve rady. V neposlednom rade vám chcem povedať, že pitný režim je veľmi dôležitý! Stále, ked cvičíte, majte pri aebe fľašu vody (ja odporúčam čistú vodu, bez bubliniek). A moja posledná rada? Zvoľte si tempo, ktoré vám vyhovuje. Počet sérií je dôležitý. Na začiatok skúste 25x každý cvik a celú sériu zopakujte 2x. Ak sa cítite na viac, dajte aj viac.
   Takže, milé dievčatá, prajem vám veľa šťastia. :)
Potato ××

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára